My Followers

Tuesday, October 25, 2011

Andai Ku Tahu





Andai ku tahu…
Engkau bukan jodohku ...
Ku akan memohon agar kita tak bertemu dulu…


Andai ku tahu… 
Engkau bukan jodohku ...
Ku akan memohon agar kita tak pernah bertemu… 
Aku takut akan jatuh cinta padamu… 
Aku takut tak dapat membahagiakanmu…


Andai ku tahu… 
Kita tak ditakdirkan bersama...
Izinkan aku menjauhkan diri darimu… 
Aku takut akan jatuh cinta padamu… 
Aku takut tak dapat membahagiakanmu…


Ampuni aku jika buat engkau kecewa… 
Ampuni aku kerana tak mampu buat kau bahagia… 
Aku wanita yang biasa saja… 
Namun aku juga ingin tuk dicinta…


Andai ku tahu…. 
Engkau bukan jodohku ...
Izinkan aku menjauhkan diri darimu… 
Aku takut akan jatuh cinta padamu… 
Aku takut tak dapat membahagiakanmu…
Ampuni aku jika buat engkau kecewa… 
Ampuni aku kerana tak mampu buat kau bahagia… 


~~ diubahsuai dari lagu ANDAI KU TAHU - UNGU ~~


EDA AMISHA
25OKT2011
5:19 PAGI

No comments:

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...