My Followers

Saturday, October 29, 2011

SAERAH GADIS MANJA ...


Gadis diatas ni namanya Nur Aira Syafira , lahir pada 26 Disember 2010 . Dia ni anak saudara aku la senang cite ...  tapi aku panggil dia Sara je .. kadang-kadang Saerah .. ikut mood aku la ... ;p


Bila dia berdukacita atau merajuk atau boring je mesti aku akan nyanyikan lagu ni untuk beliau ... aku pun tak ingat bila aku cipta lagu ni sebab ianya berlaku secara spontan jer ... hihi ...

♪ ♫ ♩   PADA SUATU HARI...
SAERAH PERGI MANDI....
DIA RASA SUNYI....
            LALU DIA MENYANYI....  ♬ ♭ ♮ ♯

hoho camtu je lagunye ... tapi ianya berkesan buat beliau tersenyum kembali ... Magic kan ? hehehe ...


4 comments:

Aimie Diyanna Benignant said...

hi akak, akak nak kenal dgn blogger2 tu kan?

irine : irinenadia.blogspot.com
hanis: hazanis.blogspot.com
syamsina: strawberryna76.blogspot.com
mira: mirafilzah.blogspot.com

Encik Bedak Sejuk said...

alalala... tomey nye saerah ni... :D

man said...

sukanya dia...

Eda Amisha said...

Aimie Diyanna : hye Aimie , thanks ya .. =)

En.Bedak Sejuk : tomey ke .. hihihi ...

Man : time suka , suka sgt ... time mengamuk ... huhu ...

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...