My Followers

Monday, November 28, 2011

GIVEWAY Lil'Qarmaa DARI CIK FA



Alhamdulillah semalam dapat pelawaan dari Cik Fa join Giveaway blogshop Lil'Qarmaa. 
Eh, siapa Cik Fa ni ? 
Ha cepat klik sini kalau nak berkenalan. :)

  Kalau uol nak tau , sekarang Cik Fa tengah buat contest pasal Lil' Qarma sebab bulan depan 
besday beliau & pembukaan blog Lil' Qarmaa. 


Kalau nak jenguk blogshop tu klik sini .


Bila baca contest je terus aku macam ... wahh .. teruja nak masuk ni … 
cepat2 belek syarat yang perlu dipatuhi  ,
tapi sebelum aku buat keputusan nak join haruslah aku survey dulu blogshop Cik Fa ni …
Owhh ... 
rupanya blogshop Lil' Qarma menjual pakaian wanita, shawl dan aksesori ... 
mmg taste aku la ni … 

Aku mmg gile shopping online … 

Tengok ,
 tak pasal2 aku dah terjebak nak membeli belah kat Lil'Qarmaa Blogshop. 
Paling tak leh tahan bila Visi & Misi nya ialah :
Kami akan cuba menyediakan item yang cantik untuk si cantik semua kelihatan super duper cantik...

Hamboi ,,, 
terus aku perasan aku tergolong golongan yang disebutkan ittew … 
boley ? 

Ekekekke :P

Bila diperati betul2 mmg semua baju yang dijual 100% menepati citarasa wanita semasa 
cam aku ( hah ? )

Ok ... 

cuba korang tengok ye ... 
contoh aku bagi untuk item :
SAFFIYA BUTTONS LONG SHIRTS 
iaitu kemeja yang mempunyai butang sehingga kebahagian bawah... 
Harga yang ditawarkan sangat berbaloi cuma 


RM 65 dan pastinya tanpa caj hantaran !!





Fuhhhh … mmg terbaek la ... dahla kemeja ni boleh dipakai pelbagai cara.. 
Mahu menutup butang sehingga ke bawah ? 
Ianya akan kelihatan seperti dress labuh … atau suka menutup separuh butang atau tidak menutup butang langsung? 
Ianya akan kelihatan seperti cardigan. 
Kemeja ini juga boleh dipakai bersama plain dress, hight waist skirt 
atau dengan jeans. 

Sangat cantik uol !!

♥ ♥

Lagi 1 yang menarik perhatian aku ialah :


AMEERA BEADED DRESS 

yang cantik dan semestinya sopan... sesuai dipakai ke majlis formal atau informal...beaded di bahagian neck yang klasik menambahkan lagi keayuan si pemakai.. 

Harganya ? 

Hanya RM70 dan lebih penting FREE POSTAGE ! 





Mana korang nak dapat lagi dress yang cun melecun camni ? 
Nak pakai g kenduri mmg sesuai lah , nampak kelainan sikit kan … 
yang penting ianya sopan dan menutup aurat.

Kalau korang nak tengok item lain yang dijual oleh Cik Fa di blogshop beliau , 
jangan segan silu klik sini
Pasti akan ada item yang korang berkenan . 

Percayalah !


1 comment:

cik fa said...

Tq dear join...cik fa tambah masa sehingga 25 dec sebab macam singkat sangat masa sampai 17 dec tu..tkut ramai terlepas pandang nanti..hehe=)

Nice review dear..

Good luck ye darl..

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...