My Followers

Wednesday, November 2, 2011

PIAH GADIS MENGGODA

Hye ...

Apa khabar semua ? sihat ? .. hihi ..
entri kali ni nk cite pasal kakak si Saerah Gadis Manja tu .. Nama gadis dibawah ni Nur Afya Syafia . Lahir pada 08.08.2008 ... best kan tarikh lahir beliau ? Ada 'ong' kata org .. huhu :p



Dulu masa baru mula pandai bercakap pelat , beliau bahasakan diri beliau Yaya ... kitorg pun mmg panggil dia Yaya time tuh ... Aku mmg agak rapat dgn Yaya time tu sebab jaga dia masa mamanya pg kerja ... So, bersepah2 la gambar2 aku dan Yaya time tu ... aku kan kuat bergambar .. ekekekeke ^_*


Tapi bila Yaya dah berusia 2 Tahun , da start pandai cakap byk , beliau bahasakan dirinya Pia .
muahhaha ... Ape2 jela kan .. lama2 lekat nama Piah .huhu ;p


Piah ni peribadinya agak sensitif, sgt peka dan sukar dijangka ... Beliau agak joke dan suka menyanyi ( lagu pertama beliau hafal ialah lagu Shahir AF - Kebahagiaan Dalam Perpisahan ). Beliau juga pandai berzikir walau pun pelat .. bagus budak ni ..


Sekarang Piah dh pun berusia 3 tahun .. da pandai melawa , klo nmpak aku bermekap die pun nk jugak lipstik tu , hamboii ... Itulah serba sedikit tentang PIAH. Tp aku rasa keistimewaan Piah terletak pada matanya yg agak besar jika dibandingkan dgn adik beradiknya yg lain ... ok babai .



2 comments:

shahrazali said...

comel budak ni.....hehe...sy follow awk..slmt berkenalan...follow me back if u dont mind ok..

Eda Amisha said...

Thanks ... i follow :)

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...