My Followers

Friday, November 25, 2011

Suka tengok mereka ....



Hello
Selamat malam
bagi yang belum tidur ... hihi 


kali ni nak cite pasal retis la pulak , asyik pasal diri sendiri je ...
kang korang jemu pulak ...


oh ye,
korang mesti ada meminati artis atau selebriti tanahair kita kan ?
aku pun tak terkecuali 
=..=


tapi
kali ni aku nak tunjuk siapa yang aku minat
bukan nak tunjuk siapa paling baik , paling alim, paling sopan ,


ini adalah pandangan peribadi aku
kerana bagi aku rupa paras mereka tersangat cantik
bagi pandangan mata aku


cantik itu subjektif
pandangan kita pastinya tak sama


kau ckp laki kau hensem
tp aku rasa laki aku lg hensem
camtula contohnya .....


selera kita tak sama kan ? 
wuwuwu ....


jom tengok retis mana yang aku minat sangat neh ....


________________________________________________________________________


1.


'
'
'
'
'
'
'
'



Noor Neelofa Mohd Noor 




Juara Dewi Remaja 2010






Tarikh lahir: 10 Februari 1989






Asal: Pasir Mas, Kelantan





________________________________________________________________________



2.



'
'
'
'
'
'
'
'



Diana Danielle Danny Beeson







Lahir di Houston, Amerika Syarikat







Dibesarkan di Kuala Lumpur sejak berusia dua tahun





Tarikh lahir: 22 November, 1991





________________________________________________________________________




3.



'
'
'
'
'
'
'
'



Nur Fasha Sandha bt Hassan



Tarikh lahir: 28 Mac 1984




Lahir di Johor Bharu





Di besarkan di utara Semenanjung Malaysia



__________________________________________________________________________




ok 


itulah diantara tiga artis yang bagi aku ada daya tarikan tersendiri

mungkin ramai yang tak sependapat dengan aku

tapi takpela

lain orang lain taste


kan ?


okbai ~



No comments:

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...