My Followers

Friday, December 23, 2011

Bila saya boring saya buka ...


Bila saya boring
saya buka blog
bila saya buka blog
saya suka jalan-jalan
jalan dan jenguk dan singgah dan lepak
dekat blog - blog pilihan hati saya




Bila saya mahu ketawa 
saya buka blog YUYU dan CIK EPAL

Bila saya mahu tips kecantikan
saya buka blog AMOI HEAXA dan FYNA

Bila saya nak belajar mekap & pakai shawl
saya buka blog ZOEY dan AYUN AYUNAR

Bila saya lapar dan mahu belajar masak
saya buka blog MAT GEBU dan YANA SHAIFUL

Bila saya mahu cerita yang aneh dan misteri
saya buka blog AKAK dan TAO TAU AJER

Bila saya mahu lihat gadis comel
saya buka blog MISA SAKURA dan HAZANIS

Bila saya mahu tutorial blog
saya buka blog LYSSA dan NURHAFIZAH

Tapi yang paling saya suka
tentula blog saya sendiri ...

muahahaha   

ok tolong klik sini ... plz ----> Duit Raya

No comments:

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...