My Followers

Monday, December 12, 2011

GEYLANG-SHOP DECEMBER GIVEAWAY

Yeehaa .. join giveaway lagi ...

td masa blogwalking nampak G.A dari Geylang Shop ni ... apa lagi haruslah join kan ...

korang nak join gak ? sila klik banner dibawah :)




Actually Geylang Shop ni ialah sebuah butik on9 klo nak jenguk fan page mrk klik sini .


Pengalaman aku membeli belah secara online :-

Kalau nak diikutkan aku ni buyer on9 yg agak tegar jugak la ... mcm2 aku beli melalui on9 , shawl, wedges, bangle, wallet, jam, make-up , baju , legging , handbag , perfume dan macam2 lagi kebanyakannya aku beli secara online .
Alhamdulillah setakat ni aku tak pernah kena tipu lagi. Kebanyakan seller baik2 dan jujur... cuma ada beberapa kerat je yang lambat pos tapi takpe la at least barang tu selamat jugak sampai ke tangan aku . Yang paling best beli secara on9 ni sebab mudah, pantas dan jimat.
Sebabnye aku tak yah jalan jauh2 ke satu kedai ke kedai yang lain ... just survey , klik order, tranfer duit pastu tgu kt uma dalam 2--3 hari da dapat ! Senang kan ? 

ok aku cadangkan uol semua cepat2 singgah ke blog http://geylang-shop.blogspot.com sebab macam-macam pilihan yang menarik ada. 

Jangan lupa tau :)










No comments:

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...