My Followers

Thursday, December 15, 2011

Oh MasterChef Malaysia ...

Holla 

Jam dah nk dkt pukul 7 . laju2 taip nak kejar drama Tentang Dhia . Dah 2 hari tak tgk sebab atas kete waktu siaran .. ah takpe Tonton ada ... 




Oh ye korang tau tak aku ni peminat no 1 setia rancangan MasterChef Malaysia siaran Astro Ria . Tiap2 hari tgk tak pernah miss . Suka sgt . Lagu tema dia plak buat aku terjoget2 . Gedik kan ? huhu ... Tapi korang tau tak camane nak download lagu ni ?




Bukan pe anak-anak buah aku suke sgt lagu ni nak plak si Saerah Gadis Manja tu . Tiap kali lagu ni ke udara bukan main dia tersengeh2 .. huhu .

Nak tau tak sape pilihan juara aku utk program ni ?

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Saiful
Eh tidak ... 
lagi pun beliau dah terkeluar .. huhu ;p



Abang K ??
Pun bukan ... pun bukan ...

tapi 

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Doktor Ezani

cantik

pandai masak

cool jer ...


pilihan lain ialah :-


Deena



Brian



Ary Malik


















3 comments:

Muhammad Muadz said...

Nice blog..
Dah follow u..
Join blogwalking..
Jom follow me..

http://muhammadaie.blogspot.com/2011/12/jom-join-blogwalking-2012-by-jiwarosak.html

Yana Shaiful said...

fav song damia jgk..tgh tido pun bleh jaga nk dancing klu dgr lagu ni..abih lagu tu, dia smbung tido blk..kelako anak aku ^_^..

psstt..laki aku admire dgn dr.ezani tu..nyampah aku..tiap kali tgk duk memuji jer doc tuu..huhuhuu

Eda Amisha said...

hahaha bdk kecik suka kan lgu tu .. tp mmg best :)

wah ada unsur cmburu d situ , hihi .. rileks yana ko pun tak kurang hebatnye cuma ezani tu seorg doc je.. wuwuwu =)

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...