My Followers

Tuesday, May 1, 2012

Anak Mama

SALAM HARI PEKERJA ...

Hu Hu ... hari ni 1 mei kan ? Happy labour day :)

Tibe2 teringat nak sharing pic baby yang di scan beberapa hari lepas ... hehe ...






Dugaan mengandung terlalu berat buat aku . Hanya aku yang tahu. Hanya aku yang rasa. Pengalaman orang lain tak kan sama dengan aku kerana hanya aku yang mengalaminya ... walau cerita seakan2 sama tapi percayalah ... apa yang kita rasai tak sama dengan orang lain. Setiap orang ada bahagian masing2 dan begitu juga aku. 
Kesakitan dan kepayahan yang aku lalui hanya aku yang merasainya ... 
Alhamdulillah ... 
setakat ni xdela sampai x boleh bangun. Masih larat ke kuliah, pergi memeriahkan majlis sukan olahraga dipadang yang terik, menyiapkan saki baki assignment yang masih belum beres. 
Ohh tak sabarnye nak bercuti ... berehat2 dirumah sendiri .. menikmati masakan emak dan bermanja dengan encik suami . 

Namun aku masih di sini.

Masih di sini ..

3 comments:

yanieyeap said...

tahniah bakal dapat baby..jge kesihatan n pemakanan k..

wanda said...

jga kandungan elok2 ye..hihii..

nur said...

hi blog walking here...singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda atau wat yg tersyg...

Post a Comment

Sila lah komen ... hihihi ... =D

Pihak Penaja :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...